reklama

Zadychčaný

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Už dve hodiny som sa prechádzal po lese

bezrukých sôch a bol som zadychčaný.

Nebola to náhoda, že som ho stretol

na mladom rúbanisku.

Úprimne sa smial, hoci stigmy mal čerstvo otvorené.

Uprostred ešte nezrelých lesných jahôd sa smial chytľavo

a bezstarostne a pomaly vykročil ku mne.

Pri objatí ma zľahka pošteklil bradou na tvári

a cez slzy smiechu sa ma opýtal, či to naozaj

myslím vážne.

Potom sa mi stratil.

Biblia predo mnou dodnes mlčí o jeho smiechu.

Radoslav Rusňák

Radoslav Rusňák

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj nám skutočne zostane len to, čo sme darovali. Chcem tomu uveriť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu